Post-sokratski Troizen-death-core, z močnim hipolitičnim sporočilom
Fajdra, kraljica Trojzena, v odsotnosti svojega moža, kralja Tezeja, počasi hira za neznano boleznijo. Sili v gore in v gozd, a čemu? Kaj ji je? Oblivata jo norost in obup, trpljenje kraljice postaja tudi trpljenje, a obenem slast publike. Izkaže se, da Fajdra ljubi. Koga? Hipolita, sina amazonke in svojega moža Tezeja. Sram je njen safr in časten izhod je le smrt. A vse to je le posledica božjega, Afroditinega safra.
Nekje med antičnim Trojzenom na eni strani in goro, gozdom ter medsmrečjem na drugi Tragični turi lovimo večen safr, ki se kot jelen izmika zdaj po eni zdaj po drugi strani. Zato smo turi nabrali medijsko orožarno; merimo z zvokom, videom, gibom in besedo, ter iz enostavnega trpljenja delamo trop safrov, ki so se pojavili med prosto intermedialno improvizacijo ter sedaj tvorijo Trojzensko konstelacijo žalosti in tesnobe. Pretrpeti boste morali pet avdio-vizualnih komadov (čutnih kompozicij/partitur), med njimi tudi uspešnico Fajdra lajdra. Naj bo veseli december malo manj vesel!
Tragični turi:
Besedila: Evripid Zvočni aranžma: Blaž Božič (SsmKOSK) Slikovni aranžma: Pila Rusjan Cvetlični aranžma: Zala Sajko Svetlobni aranžma: Martin Lovšin Na telo in njegove podaljške igrata Barbara Ribnikar in Maruša Majer Zunanje uho: Nina Šorak Tretje oko: Izidor Barši
Producentka: Anja Pirnat Produkcija: Gledališče Glej
Opozorilo: v predstavi uporabljamo stroboskopske svetlobne učinke. |