Predstave |
||
---|---|---|
Premiera |
13. September 2010 ob 20:00h |
Gledališče Glej |
Pri vsebinskem delu predstave R9-42U avtorjem za izhodiščno razmišljanje služi Ibsenov dramski tekst Nora – Hiša lutk, pri čemer so glavne motive (pomen družine, vloga denarja, vrednote sodobne družbe…) pomensko umestili v današnji čas. Ibsnova Nora zapusti otroke in njihova Nora jih po smrt moža Helmerja prepusti smrti. Nepredstavljivo nekoč in nepredstavljivo danes. Vendar ne gre le za vprašanje družine, ampak tudi za upor proti sodobni družbi in vrednotam, ki so se sprevrgle v svoje nasprotje. Lahko vojno res razumemo kot higieno sveta. Kdo torej preživi tovrstno apokalipso? Režija: Marko Čeh Dramaturgija: Nuša Komplet Scenografija: Marko Turkuš Kostumografija: Branka Pavlič Glasba: Laren Polič Igrajo: Nora – Maruša Kink Helmer – Miha Rodman Varuška – Gorka Berden Ženska – Vesna Vončina Predstava je del sklopa prvenec, skozi katerega gledališče Glej neuveljavljenim gledališkim ustvarjalcem omogoča produkcijo prve profesionalne predstave. V letu 2010 se je gledališče Glej odločilo, da uprizori prvenec z naslovom R9-42U Marka Čeha, absolventa gledališke režije na AGRFT in njegovih sodelavcev. |
||
Foto galerijaFoto: Urška Boljkovac |
||
Kritike“Koncept uprizoritve bi bilo mogoče strniti kot "semiotično analizo gledališkega jezika", ki se mu uniformno podrejajo vsi elementi uprizoritve. V strogo formalistični, skoraj matematično precizni izpeljavi se dogodki razstavljajo v skoraj diagramsko strukturo z inventivnim znakovnim zaledjem ... Takšni (gledališki) “novumi” sicer neredko trčijo ob receptivni odpor, a z drznim in brezkompromisnim vodenjem peljejo (družbenokritično) gledališče naprej. Ponujajo pa možnost alternativnega in svežega, pri nas pa - sploh v tako domišljeni obliki - premalokrat videnega gledališča.” Nika Leskovšek, Dnevnik, 23. 9. 2010 “Vizualna in verbalna prilagojenost dramskih figur, vpeta že v samo izhodišče koncepta, vsekakor najmočnejši učinek kaže v stilizaciji lika Ženske (Vesna Vončina), ki odeta v črnino v svoji vsebinski razplastenosti, neprestani obrazni in telesni dinamiki, krčih, tikih in bdenjem nad dogajanjem učinkuje kot zlovešči gibalni rezoner.” Zala Dobovšek, Delo, 18. september, 2010 |
Gledališče Glej |
|
---|---|
Gregorčičeva 3 +386 1 421 9240 Rezervacije: |
Če želite biti obveščeni o dogajanju v Gledališču Glej, E-pošta: |
© Gledališče Glej, vse pravice pridržane. | Pogoji uporabe | Oblikovanje: EE | Izvedba: GOOJA d.o.o. |